Hur skickas en bekräftelse efter ett utfört uppdrag?

En bekräftelse skickas till kund efter utfört arbete, via e-post eller SMS (ifall ni har beställt SMS-tillvalet) för att informera kunden om att tjänsten som kunden beställt är utförd. Bekräftelsemeddelandet skickas så snart uppdraget är godkänt av anställd eller administratör, via vanliga TimeWave eller via TimeWave Mobil (ifall ni har beställt Mobil-tillvalet). Funktionen aktiveras genom att gå till ”Mitt TimeWave” (hus-symbolen längst till vänster i huvudmenyn), Inställningar->Systemet och under fliken Godkännande av uppdrag kryssa i rutan ”Skicka email bekräftelse vid godkänd” eller vid SMS-tillval i rutan ”Skicka SMS bekräftelse vid godkänd”. Kom ihåg att spara de ändringar som gjorts (klicka på Spara ändringar längst ner på sidan). Läs mera om SMS- och TimeWave Mobil-tillvalen här (länk).

(Manual: Inställningar -> Inställningar -> System)

(v.2.3.02)