Vi er hemsida kan era kunder se era lediga tider och boka direkt. Ärende, kundkort, arbetsorder med kopplad anställd skapas upp automatiskt i TimeWave.
Trenden är tydlig, kunderna vill boka själva och 60% vill göra det utanför ordinarie kontorstid. Bokningsassistenten är en unik produkt som enkelt integreras på den egna hemsidan och är därefter redo att ta emot bokningar, dygnet runt, året runt.
Inte nog med det så visar Bokningsassistenten faktiska lediga tider som hämtats direkt från ert schema. Och mer än så, den ser även till att lägga upp kunder, skapa arbetsordrar och se till att bokningar hamnar på rätt anställd i schemat.
För internt bruk finns även en smidig mobilanpassad version som ger mer information och fler valmöjligheter. Den är perfekt vid hembesök hos kund då man enkelt får en god överblick och snabbt kan få beställningar på plats. Den passar även utmärkt på kontoret för den dagliga schemaläggningen.
Kampanjkoder
Med Bokningsassistenten finns nu även möjlighet att skapa rabattkoder. Rabattkoder är perfekta för egna kampanjer eller för att skapa nya intäkter med hjälp av partners. Ni kan skapa hur många rabattkoder ni vill, och ni styr vilket rabatt som ska ges, hur länge de är giltiga och hur många gånger de kan lösas in!
Vid intresse kontakta oss för mer information.