• Frågor och svar
  • Hjälpavsnitt
  • Utbildning
  • TimeWave
  • TimeWave TV
TimeWave – Hjälp
  • Frågor och svar
  • Hjälpavsnitt
  • Utbildning
  • TimeWave
  • TimeWave TV

Frågor och svar

Hur ändras en tjänst i en redan skapad arbetsorder?

Det går inte att ändra en tjänst i en skapad arbetsorderrad. Det som däremot kan göras är att lägga ett önskat slutdatum på den aktuella arbetsorderraden och i samma arbetsorder skapa en ny arbetsorderrad med den nya tjänsten, med startdatum från den dagen då den nya tjänsten önskas påbörjas.

(v. 2.3.02)

+2
0
Taggar:ÄndraÄndringArbetsorderArbetsorderradRedigeraRedigeringSkapaSkapadSlutdatumStartdatumTjänst

Heltäckande affärssystem för tjänsteföretag

TimeWave är ett webbaserat och heltäckande affärssystem speciellt anpassat för företagare inom hemnära tjänster och som hanterar Rut och Rot. TimeWave täcker hela affärsprocessen från arbetsordrar till schemaläggning och fakturering och har automatisk hantering av skattereduktionen. Läs mer...

Hjälpsida för TimeWave.
  • Hjälp
  • Frågor och svar
  • Hjälpavsnitt
  • TimeWave TV
  • Utbildning
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.Ok